فایلهای نامحدود ,به صورت کاملا حرفه ای طراحی شده اند و کلید های کنترل ضمیر ناخودآگاه می باشند. دراین محموعه به تمامی نیازهای شما پاسخ داده خواهد شد .رضایت شما افتخارماست. فعالیت این سایت مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوان یافته از سایت4kia.ir می باشد.جهت خرید محصولات در تلگرام به آیدی sp616@ پیام دهید.

محل لوگو

بازسازی کامل بدن


بازسازی کامل بدن

بدنت درد میکنه؟

 همیشه کسالت داری؟

میخوای حال خوب داشته باشی و دوباره تازه بشی؟

 

اگه دوست داری به خواسته هات برسی لازمه که تورو با تکنیک هایی آشنا کنم که تورو به اهداف وخواسته هات برسونه.

شما خوانندگان محترم می توانید سوالات خود را با آیدی تلگرام:
@Sp616
@sp024
در میان بگذارید.ما همیشه آنلاین هستیم وسعی می کنیم به تمام سوالات شما پاسخ گو باشیم.

تکنولوژی به کار رفته چگونه است؟
 لغت subliminal به معنای اثر گذاشتن بر ذهن وبدن بدون متوجه شدن ضمیر خود اگاه است. 
ذهن انسان شامل دوبخش خوداگاه وناخوداگاه می باشد .بخش ناخودآگاه ذهن ما از لحاظ پردازش بسیار پرقدرت است .به طوری که قادر به درک بسیاری از موضوعاتی است که ما در حالت خودآگاه آن را درک نمی کنیم.

تکنولوژی بینورال سابلیمینال یکی ازمدرن ترین روش های تاثیر گذاری روی ذهن ومغز انسان است.این تکنولوژی با استفاده از عبارات تاکیدی فوق مثبت- که مرتبط با موضوع مشخص است و توسط آهنگ پوشش داده شده اند- عبارتهای پنهان را بارها وبارها به ضمیر ناخوداگاه ارسال کرده وبه تدریج برنامه ریزی وکدگذاری هدفمند به سمت رسیدن به خواسته ها می کند .این تکنولوژی ازمرز ناممکن ها فراتر رفته و همه چیز را ممکن می کند!
بدون شک رمز دستیابی به هرخواسته ای .دستیابی به قدرت نامحدود ضمیر ناخوداگاه است.

واینک شما عزیزان با تکنولوژی بکاررفته در این فایل بازسازی کامل بدن راتجربه خواهید کرد.
بسیاری از دوستان لطف داشتند و نظرات خود را بعداز استفاده از فایل برای ما ارسال نموده اند.بسیار خوشحال می شویم شما نیز ما را ازنظرات مثبت وسازنده خود بهره مند سازید.


مبلغ قابل پرداخت 19,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۵ شهریور ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 282

برچسب های مهم

فایلهای نامحدود ,به صورت کاملا حرفه ای طراحی شده اند و کلید های کنترل ضمیر ناخودآگاه می باشند. دراین محموعه به تمامی نیازهای شما پاسخ داده خواهد شد .رضایت شما افتخارماست.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما